Eila Lokka

Yrittäjämyönteisyyttä, vuorovaikutusta ja yhteistyötä – niistä on elinvoimainen Ylöjärvi tehty

Olen Eila Lokka, viestintäalan yrittäjä ja esiintymiskouluttaja Länsi-Teiskosta. Kokoomuksen valtuustoehdokkaana haluan olla tekemässä Ylöjärvestä entistäkin elinvoimaisemman ja houkuttelevamman paikan elää, työskennellä ja yrittää.

Minulle elinvoimaisuus tarkoittaa hyvää palvelutasoa, yhteisöllistä ja turvallista asumista, työpaikkoja ja yritysmyönteisyyttä. Ne saadaan aikaan työtä tekemällä ja työpaikkoja luomalla. Suomen kaikista yksityisen sektorin työntekijöistä yli 60 prosenttia työskentelee pk-yrityksissä. Siksi Ylöjärven elinkeinopolitiikan kohteena pitää olla erityisesti pienten ja keskisuurten yritysten toimintaedellytysten parantaminen

Elinvoimainen Ylöjärvi tarkoittaa myös yhteisöllisyyttä, vastuun kantamista sekä tiivistä yhteistyötä kaupungin, eri organisaatioiden ja yhdistysten, oppilaitosten sekä yritysten välillä. Vain aktiivisella vuoropuhelulla ja yhteistyöllä voimme edistää yhteisiä asioita ja tehdä Ylöjärvestä parhaan paikan asua ja elää.

www.enerzia.fi

Sivistyslautakunnan vj.