Elina Ojaranta

Olen Elina Ojaranta, 32-vuotias toimelias ja aikaansaava kunnallisvaaliehdokas Asuntilasta. Työskentelen Ideaparkissa vaatetusliikkeen myymäläpäällikkönä. Olen aikaisemmin toiminut aktiivisesti Lempäälän kunnallispolitiikassa mm. kunnanvaltuuston jäsenenä sekä sivistyslautakunnassa. Olen myös osallistunut kunnanhallituksen toimintaan varajäsenen ominaisuudessa. Sain innostuksen poliittiseen vaikuttamiseen toimiessani Lempäälän Nuorisovaltuuston puheenjohtajana ja Kokoomuksen jäseneksi olen liittynyt tultuani täysi-ikäiseksi.

Harrastan lukemista, liikuntaa eri muodoissa ja lisäksi olen mukana järjestötoiminnassa. Minulle tärkeitä asioita ovat erityisesti lapsiperheiden ja nuorison hyvinvointi, laadukas koulutus, monipuoliset harrastusmahdollisuudet, harrastuspaikkojen riittävyys sekä ympäristön terveellisyys tuleville sukupolville. Haluan olla mukana rakentamassa parempaa kotikaupunkia meille kaikille. Kaikille hyvä Ylöjärvi tehdään yhdessä!

Asukaslautakunta