Juho Ojares

- Eteenpäin!

Haluan viedä Ylöjärveä eteenpäin yrittämisen ja yksilön vapautta ja vastuuta korostaen. Edellinen valtuustokausi toi hyvää kokemusta, ja mm. uuden rakennusjärjestyksen helpotuksissa oma kädenjälkeni näkyy vahvasti.

Olen 25-vuotias, opiskelen TTY:llä rakennustekniikkaa, ja valmistun ensi vuonna rakennustekniikan Diplomi-insinööriksi. Olen koko elämäni työskennellyt perheyrityksessämme Ojares Oy:ssä, joten yrittäjän maailma ja työn tekeminen on tuttua. Ensimmäisen kerran olin kesätöissä 7-vuotiaana, eikä yksikään vuosi ole jäänyt väliin. Päinvastoin.

En pelkää sanoa mielipidettäni, ja toimin suoraselkäisesti ja johdonmukaisesti. En jätä vaikeitakaan päätöksiä tekemättä, vaikka ne uhkaisivat vaalimenestystäni. Uskon, että myös äänestäjäni ymmärtävät sen, ja arvostavat sitä.

Kaupunginvaltuuston lisäksi olen sivistyslautakunnan ja kirkkovaltuuston jäsen. Kaupunginhallituksessa olen varajäsenenä.

Olen Kokoomuksen Ylöjärven Kunnallisjärjestön puheenjohtaja ja Pirkanmaan Kokoomuksen varapuheenjohtaja.

Paremmin voit tutustua ajatuksiini alla olevista linkeistä, tai soittamalla minulle:

Kotisivut

Valtuustoryhmän puheenjohtaja